ugrálj okosabban

applikáció

Webapp használata

használd böngészőből vagy töltsd le az applikációt

A rooper oldalára lépve le is töltheted a webapplikációt. A böngésző segítségével tűzd ki a kezdőképernyődre, és azután már onnan indíthatod is az alkalmazást. 

Rooper csatlakoztatása / edzések
online / offline

Edzés indításakor lehetőséged van többféle edzést közül is választani. A rooper köteles edzésekhez először csatlakoztasd a köteledet. A csatlakoztatás gombra kattinva egy felugró ablakban válaszd ki a roopered majd kattints a párosítás gombra. Sikeres csatlakoztatás után a rooper köteles edzések is elérhetővé válnak.

profilod

A Profil menüt választva megnézheted az adataidat illetve az adatlapod szerkesztése gombra kattintva módosíthatod is a profil képed és az adataidat.

Korábbi edzések / statisztika

A Korábbi edzések menüpont alatt elérheted eddigi edzéseid statisztikáit. Megnézheted az utolsó 7, 30 nap összesítését, de lehetőséged van ugrás szerinti bontásban is nyomon követni a teljesítményedet. Természetesen az összes eddigi edzésedet egyben is át tudod nézni. 

használd böngészőből vagy töltsd le az applikációt

A rooper oldalára lépve le is töltheted a webapplikációt. A böngésző segítségével tűzd ki a kezdőképernyődre, és azután már onnan indíthatod is az alkalmazást. 

profilod

A Profil menüt választva megnézheted az adataidat illetve az adatlapod szerkesztése gombra kattintva módosíthatod is a profil képed és az adataidat.

Rooper csatlakoztatása / edzések
online / offline

Edzés indításakor lehetőséged van többféle edzést közül is választani. A rooper köteles edzésekhez először csatlakoztasd a köteledet. A csatlakoztatás gombra kattinva egy felugró ablakban válaszd ki a roopered majd kattints a párosítás gombra. Sikeres csatlakoztatás után a rooper köteles edzések is elérhetővé válnak.

Korábbi edzések / statisztika

A Korábbi edzések menüpont alatt elérheted eddigi edzéseid statisztikáit. Megnézheted az utolsó 7, 30 nap összesítését, de lehetőséged van ugrás szerinti bontásban is nyomon követni a teljesítményedet. Természetesen az összes eddigi edzésedet egyben is át tudod nézni. 

kötél

Mire figyelj az ugrás közben

Az ugrálókötél beállítása

Ugrálókötelezés előtt mindig állítsd a kötelet a Neked megfelelő magasságra. A kötél megfelelő  hosszát úgy kell beállítani, hogy ha egyik lábunkkal középen rálépünk, a markolatok érjenek fel a hónaljunkig.

Talajválasztás

Fontos, hogy ne kemény felületen, például betonon edzzünk, mert az nem igazán jó sem az ízületeknek, sem az izmoknak. A legjobb nyilván a sportpadló, de akkor sincs semmi, ha otthon a szőnyegen pattogunk. Gyakorlatilag bármilyen sportcipő jó, persze minél inkább párnázott, annál inkább kíméli a lábat. Mezítláb inkább csak tatamin vagy vastagabb szőnyegen próbálkozzunk.

Testtartás és ugrás

Próbáld a kézfejedet folyamatosan a csípőd magasságában tartani, ne mozogjon ki a karod más irányba. Mindig figyelj arra, hogy egyenes maradjon a törzsed.
Érkezz puhán a talajra a sarok és telitalp helyett a lábujjak felőli talppárnán javasolt ugrókötelezni.

Ismerd meg a rooper kötelet és válj az ugrás bajnokává

 

Kapcsolat

offline mód